Selecteer een pagina

Leergang Accountmanagement in de Zorg & Welzijn

3 september 2020 en 1 oktober 2020

700,00 (excl. btw)

De invloed van een sterk en succesvol verkoopproces op de continuïteit en financiële gezondheid van de organisatie wordt door steeds meer organisaties herkend en erkend. De leergang Accountmanagement in Zorg & Welzijn biedt de ideale mogelijkheid nieuwe inzichten te krijgen, kennis op te doen, ervaringen te delen en geïnspireerd te raken om het accountmanagement in je organisatie te versterken. Ervaren trainers nemen je mee in het verkoopproces, de belangrijkste bouwstenen die bepalend zijn voor het behalen van het optimale resultaat en de rol die jij hierin vervult/kunt vervullen. Tijdens een interactief programma krijg je inzichten en voorbeelden aangereikt en worden vaardigheden getraind om hier binnen je organisatie inhoud aan te geven.

Interactief programma

De Leergang Accountmanagement bestaat uit twee dagen. In deze dagen behandelen we de belangrijkste thema’s en trends uit het accountmanagement in de Zorg & Welzijn. In de leergang krijg je de ruimte om direct de vertaling te maken van de theorie naar jouw praktijk door de inzet van handige tools, vaardigheden en actuele praktijkcasussen.

Effect voor deelnemer en organisatie

  • Je hebt kennis van de belangrijkste bouwstenen die leiden tot het organiseren van succesvol accountmanagement;
  • Je hebt een helder beeld in welke fase jouw organisatie zit richting het optimaal organiseren van accountmanagement;
  • Je beschikt over passende instrumenten en handige tools om het accountmanagement en jouw rol hierin een stap verder te brengen;
  • Je bent in staat gericht invloed uit te oefenen op het verkoopproces en de onderhandeling;
  • Je kunt verschillende invloedstijlen en onderhandelstrategieën gericht inzetten;
  • Je bent in staat gerichte acties in te zetten op de organisatie van relatiebeheer;
  • Je bent in staat focus aan te brengen in het relatiebeheer waardoor je inzicht hebt in de ontwikkelingen binnen je belangrijkste keyaccounts, gerichte acties in kunt zetten en je tijd optimaal benut;
  • Je hebt het grip op het aangaan, behouden en benutten van belangrijke samenwerkingsrelaties om organisatiedoelen te bereiken.
Categorie:

In het kort

Wanneer?

3 september en 1 oktober 2020
09.00-16.30 uur

Investering

€ 700,- (excl. btw), inclusief lunch

Doelgroep

Professionals die een actieve rol hebben in de contractering van zorg/diensten (zorgverkoop), betrokken zijn bij aanbestedingen, het onderhouden van externe relaties en/of interesse hebben in het vakgebied.

Locatie

Bureau de Bont
Koningin Wilhelminalaan 12
3818 HP Amersfoort

Verspreid over de twee trainingsdagen komen de volgende thema’s aan bod:

  • Bouwstenen van accountmanagement
  • Rol van accountmanager/zorgverkoper
  • Verkoopstrategie
  • Relatiebeheer & Accountplannen
  • Invloed uitoefenen
  • Onderhandelen & Onderhandelstrategieën
  • Netwerk in beeld
  • Samenwerken in netwerken

Wil je meer weten over onze onderscheidende aanpak, deze training of over de mogelijkheden rondom een incompanytraject? Neem dan contact op met Marleen Leermakers.