Selecteer een pagina

Bureau de Bont: sterk in ontwikkeling!

Klik hier voor een nadere kennismaking met de organisatie

Aanjagen en implementeren van innovatie

Klik hier voor meer informatie over het versterken van de New Business & Marketing afdeling

Succesvol verwerven van opdrachten en contract

Lees hier meer over de leergang Accountmanagement in de zorg

Het ontwikkelen en implementeren van een projectmanagement applicatie

Klik hier voor meer informatie over de toekomst van kwaliteitsmanagement

Al onze trajecten zijn maatwerk, omdat geen organisatie hetzelfde is

En omdat ook geen mens hetzelfde is, stellen onze mensen zich aan u voor

Inzicht in de eigen Projectsamenwerking

Klik hier voor meer informatie en een gratis QuickScan

Word jij onze nieuwe Bontgenoot?

Vacature: Business- en organisatieontwikkelaar Bureau de Bont – Zorg & Welzijn (M/V)

Ben jij op zoek naar een leuke en dynamische baan als business- en organisatieontwikkelaar? Ben je enthousiast en leergierig, heb je affiniteit met de zorg- en welzijnssector en heb je minimaal één jaar werkervaring? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

Gezond organiseren is ons vak! Bureau de Bont helpt organisaties succesvol te zijn in de zorg- en bouwsector. We proberen hierbij continu aan te sluiten op de ambities, uitdagingen en ontwikkelingen van organisaties. Wij geloven dat elke medewerker en iedere organisatie potentieel heeft voor verdere ontwikkeling. Vanuit onze expertise kijken we samen met de organisatie wat nodig is om doelstellingen te bereiken, bijvoorbeeld binnen de thema’s kwaliteitsmanagement en zorgverkoop. Dit doen wij vanuit de rol die nodig is voor succes: adviseur, trainer, coach, procesbegeleider, projectleider of interim ondersteuner.

Wie zoeken we?

Voor ons team zorg & welzijn zijn we op zoek naar een nieuwe collega. Heb jij het Bureau de Bont DNA en pas jij in ons profiel? Wij zoeken een collega met:

  • Humor, energie en een hands-on mentaliteit
  • Academisch werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar werkervaring. Bijvoorbeeld in een beleids- of adviesfunctie van een zorg- of welzijnsorganisatie of inhoudelijke werkervaring in de zorgsector
  • Competenties om in projecten zowel zelfstandig als in een team te functioneren
  • Enthousiasmerend, oplossingsgericht, leergierig en een overtuigend karakter
  • Ambitie voor een dynamische baan, waarbij geen dag hetzelfde is en waarin je uitgedaagd wordt om te schakelen tussen verschillende projecten
  • Kennis van de actuele trends, ontwikkelingen en uitdagingen in zorg en welzijn
  • Interesse voor en affiniteit met de thema’s kwaliteitsmanagement en/of zorgverkoop
  • Competenties om zowel op strategisch als operationeel niveau aan te sluiten en mee te bewegen met een organisatie
  • Gevoel voor commerciële kansen
  • Een drive om te ondernemen en te netwerken

Waarom wil jij bij Bureau de Bont werken?

  • We werken in een klein team met leuke collega’s, waardoor je veel impact hebt
  • Je kunt snel en veel leren, met goede doorgroeimogelijkheden
  • Je wordt gekoppeld aan een mentor
  • Je stroomt direct in het BdB Jong programma
  • Je krijgt de kans om een rol te spelen in uitdagende opdrachten. Dit kan bijvoorbeeld zijn: een adviestraject, het ontwikkelen en geven van trainingen of leerwerktrajecten of tijdelijke ondersteuning bieden in een organisatie.
  • Je krijgt de ruimte om te schakelen tussen verschillende rollen: van trainer tot interimmer
  • Iedere dag is anders
  • Er worden jaarlijks veel BdB activiteiten georganiseerd: BdB weekend, businessloop, teambuilding, culturele uitjes, borrels
  • Goede arbeidsvoorwaarden om flexibel te kunnen werken

Interesse?

Word jij enthousiast van deze vacature en pas jij in ons profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar Christine Koster (c.koster@bureaudebont.nl). Wil je meer weten of heb je vragen, neem gerust contact op met Jesper van der Waal (06-53722909) of Marleen Leermakers (06-82745986).

Jesper van der Waal

Jesper van der Waal

Managing consultant

Marleen Leermakers

Marleen Leermakers

Senior organisatieontwikkelaar